ائمه اطهار

شما می توانید نظرات سازنده خود را از طریق لینک نظرات برای ما ارسال نمایید متشکرم

ائمه اطهار

شما می توانید نظرات سازنده خود را از طریق لینک نظرات برای ما ارسال نمایید متشکرم

مهدوی کیا : ژاپن، کره و استرالیا مدعیان اصلی قهرمانی‌اند

 

دوره گذشته فقط به خاطر بدشانسی به چین باختیم

                                کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران باور دارد که ایران بهترین تیم گروه C  جام ملتها است .

مهدوی‌کیا امروز در حاشیه‌ی تمرینات تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه دشواری را داریم. حتی تیمی مانند مالزی نیز برای صعود از این گروه شانس دارد. ازبکستان و چین هم از تیم‌های قدرتمند و مطرح آسیا هستند. این نشان می‌دهد که ما در گروه دشواری قرار گرفته‌ایم و برای صعود کار راحتی را پیش رو نداریم.

وی ادامه داد: چین مثل همیشه با قدرت در این رقابت‌ها حاضر شده است. ما هیچ‌گاه مقابل آنها بازی آسانی را نداشته‌ایم. هم‌چنین نخستین دیدار ما مقابل ازبکستان نیز بازی حساس و دشواری خواهد بود. همیشه در چنین مسابقاتی بازی اول اهمیت فراوانی دارد؛ چرا که تیم‌ها هنوز به شناخت متقابل از یکدیگر نرسیده و حساسیت‌ها نیز بسیار بالاست.

مهدوی‌کیا در پاسخ به سوال یک خبرنگار ژاپنی که پرسید آیا می‌توانید شکست سه سال پیش مقابل چین را جبران کنید؟ گفت: سه سال پیش ما تنها به خاطر یک بدشانسی بازی را به چین واگذار کردیم. در آن دیدار ما تیم برتر میدان بودیم اما، پس از 10 نفره شدن، با مشکلاتی روبه‌رو شدیم. بدون شک اگر 10 نفره نمی‌شدیم چین را شکست می‌دادیم.

                                            

کاپیتان تیم ملی هم‌چنین در پاسخ به سوال خبرنگار چینی که از او درباره‌ی مدعیان اصلی قهرمانی در این دوره پرسید، اظهار کرد: فکر می‌کنم ژاپن، کره جنوبی و استرالیا مدعیان اصلی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها باشند.

وی در ادامه درباره‌ی بازی نخست ایران مقابل ازبکستان گفت: نقطه‌ی قوت ازبکستان فیزیک بدنی مناسب بازیکنان این تیم است. با این وجود ما راه پیروزی بر ازبکستان را می‌شناسیم.

مهدوی‌کیا در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره‌ی تفاوت تیم ملی ایران با دوره‌ی گذشته پرسیده بود، گفت: تیم ملی نسبت به دوره‌ی گذشته تفاوت چندانی نکرده است. اکثر بازیکنانی که در دوره‌ی قبل حضور داشتند، در این دوره نیز در ترکیب تیم هستند. ما اکنون تلفیقی از جوانان و بازیکنان باتجربه هستیم که همگی هدف مشترکی را دنبال می‌کنند. با این تیم خوب و بی‌حاشیه می‌توانیم جام ملت‌های آسیا را با موفقیت به پایان برسانیم.

مطالب مرتبط:

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد