ائمه اطهار

شما می توانید نظرات سازنده خود را از طریق لینک نظرات برای ما ارسال نمایید متشکرم

ائمه اطهار

شما می توانید نظرات سازنده خود را از طریق لینک نظرات برای ما ارسال نمایید متشکرم

پیروزی مقاومت لبنان بر ارتش اشغالگر صهیونیستی رخدادی جاودانه است

پیروزی مقاومت لبنان بر ارتش اشغالگر صهیونیستی رخدادی جاودانه است

                                   

سلیمان حداد رییس کمیته‌ی روابط خارجی در مجلس خلق سوریه، گفت: پیروزی مقاومت اسلامی لبنان بر ارتش دشمن صهیونیستی در تاریخ ثبت و در وجدان امت جاودانه شده است.
حداد در مصاحبه مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت حزب الله لبنان بر ارتش اشغالگر صهیونیستی، افزود: تمامی ملت‌های عربی و اسلامی از پیروزی مقاومت اسلامی لبنان تجلیل می‌کنند و دستاورد عظیم آن را محترم می‌شمرند و پاس می‌دارند.
وی، با تاکید بر این که پیروزی مقاومت لبنان بسیاری از معادلات منطقه‌یی را دگرگون ساخت، متذکر شد: این پیروزی خط بطلانی بر ادعای شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی کشید.
به گفته‌ی عضو پارلمان سوریه، پیروزی مقاومت اسلامی لبنان، موازنه‌ی قدرت را نه تنها در سطح منطقه بلکه در دنیا تغییر داد.
حداد افزود: آمریکا بر این تصور بود که اسراییل بلافاصله پس از آغاز تجاوز خود به لبنان، مقاومت را در هم خواهد کوبید، اما آن چه گذشت، بر خلاف این تصور باطل بود.
وی، به سفر "کاندولیزا رایس" وزیر خارجه‌ی آمریکا به لبنان به هنگام تجاوز رژیم صهیونیستی به این کشور، اشاره و اضافه کرد: رایس به لبنان آمد و از نزدیک شاهد ویرانی‌های ناشی از تجاوزگری اسراییل بود، اما برای توقف تجاوز اقدامی نکرد، بلکه بصراحت به این رژیم چراغ سبز داد تا به جنایات خود ادامه دهد.
سلیمان حداد گفت: رایس تردیدی نداشت که اسراییل قادر است، مقاومت لبنان را از پای درآورد و هیچگاه تصور نمی‌کرد، اسراییل در برابر مقاومت شکست بخورد، مقاومتی که برای دفع تجاوز و احقاق حق مشروع ملت خود مبارزه می کرد.
رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سوریه تاکید کرد: "مقاومت تنها راه مقابله با دشمن صهیونیستی است. این دشمن، زبان صلح و دوستی را نمی‌فهمد" و در پی جنگ افزوزی و تشنج در منطقه است .
وی افزود: "پیروزی مقاومت اسلامی لبنان بر دشمن صهیونیستی، در واقع یک پیروزی برای امت عربی و اسلامی بود و ثابت کرد که حق قوی تر از سلاح و قوی تر از آمریکا است".
حداد، در مورد ابراز تمایل رژیم صهیونیستی برای برقراری صلح با سوریه، اظهار داشت: "این ادعایی، نادرست است. اگر اسراییل به صلح اهتمام داشت، قطعنامه‌های ‪ ۲۴۲‬و ‪ ۳۳۸‬را به اجرا در می‌آورد".

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد