ائمه اطهار

شما می توانید نظرات سازنده خود را از طریق لینک نظرات برای ما ارسال نمایید متشکرم

ائمه اطهار

شما می توانید نظرات سازنده خود را از طریق لینک نظرات برای ما ارسال نمایید متشکرم

قلعه‌نویی: اشتباه کردم

قلعه‌نویی: اشتباه کردم

                               

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اشتباه کردم و نباید آن حرکت از من سر می‌زد؛ اما از پیروزی تیم ملی خوشحالم.

    

امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی 2 بر یک بر ازبکستان، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را شاکرم که توانستیم این مسابقه را به نفع خود به پایان برسانیم.

وی افزود: هر بازیکنی یک روز خوب دارد و یک روز بد. تیم ملی ایران امروز به غیر از اشتباه نیمه اول رحمان رضایی و صحنه‌ای که در نیمه دوم مهاجم حریف با رودباریان تک به تک شد، بد کار نکرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: از زمانیکه تیم را تحویل گرفتم، بنای کار را بر اساس توانمندی‌های بازیکنان گذاشتیم. به همین دلیل هم موفق شدیم امروز پیروز شویم.

قلعه‌نویی در خصوص اخراج خود اظهار داشت: در آن لحظه می‌خواستم به بازیکن خودم به دلیل اشتباهی که مرتکب شد، اعتراض کنم؛ اما داور تصور کرد به او اعتراض کردم.

وی ادامه داد: قبل از مسابقه هم گفته بودم که باید به اعصابم مسلط باشم. اشتباه کردم و نباید آن حرکت از من سر می‌زد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد