ائمه اطهار

شما می توانید نظرات سازنده خود را از طریق لینک نظرات برای ما ارسال نمایید متشکرم

ائمه اطهار

شما می توانید نظرات سازنده خود را از طریق لینک نظرات برای ما ارسال نمایید متشکرم

قحطی نام

                           قحطی  نام

 

 

گاهی با خواندن دیگر ممالک دنیا آدم حسرت می خورد  که چه مشکلات پیش و پا افتاده ای داردند این مردم دنیا و گاهی هم حرص می خورد اما ما هم حرص می خوریم و هم حسرت . اما این چینی ها «منظو رمان اهالی ساکن کشور چین است» مثل اینکه نه مشکلی  به نام کارت سوخت بنزین. نه حذف کنکور  و نه خود کنکور . نه اراذل و اوباشی و نه دوران ژولکیو نه بازیکنان دو پینگی و... ندارند و انگار بزرگترین مشکل آنها کمبود نام خانوادگی است . البته وقتی یک ششم جمعیت جهان را داشته باشید باید هم از چنین مشکلاتی رنج ببرید . در چین براساس قوانین جدیدی که در دست بررسی و تصویب است والدین می توانند از نام هردو نفر برای نام خانوادگی کودک استفاده کنند که باعث ایجاد28/1 میلیون گزینه جدید خواهد شد .

به گزارش رسانه های چین در حالی که بیش از یک میلیارد نفر در چین زندگی می کنند هم اکنون آنها از صد نام خانوادگی استفاده می کنندمقامات چین در تلاش اند تا به نحوی به این سردرگمی پایان بدهند  .

براساس قوانین چین کودک باید یا نام خانوادگی پدر را داشته باشد یا نام خانوادگی مادر را و نبود تنوع نام های خانوادگی در این کشور باعث شده است تا حدود 93 میلیون نفر در چین از نام خانوادگی «وانگ»استفاده کنند .

براساس قوانین جدید که در دست بررسی و تصویب است والدین می توانند از نام های هردو نفر برای نام خانوادگی کودک استفاده کنند که باعث ایجاد 28/1 میلیون گزینه جدید خواهد شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد