ائمه اطهار

شما می توانید نظرات سازنده خود را از طریق لینک نظرات برای ما ارسال نمایید متشکرم

ائمه اطهار

شما می توانید نظرات سازنده خود را از طریق لینک نظرات برای ما ارسال نمایید متشکرم

17 بازیکن پاس در بلاتکلیفی

   در حالی که اغلب باشگاه‌ها برای شروع فصل جدید نقشه می‌ریزند، «پاس همدان» در ابهام به‌سر می‌برد. بعد از انتقال پاس تهران به پاس همدان، برخی از بازیکنان این تیم جدا شدند اما در این میان عده زیادی بلاتکلیف ماندند،‌ بازیکنانی که هنوز قرارداد داشتند، نمی‌دانستند با این انتقال آزاد هستند یا نه.


    
    به نوشته هم میهن این موضوع هفته‌ها مسکوت ماند تا اینکه روز گذشته اعلام شد 17 بازیکن پاس در نامه‌ای به هیات فوتبال تهران و سازمان لیگ خواستار روشن شدن وضعیتشان شده‌اند. موضوعی که از سوی علی کاظمی، رئیس هیات فوتبال تهران هم تایید می‌شود: «آنها به ما نامه نوشته و خواسته‌اند بدانند که طبق اساسنامه بازیکن آزاد محسوب می‌شوند یا نه.»
    
     این 17 بازیکن خسرو حیدری، بیژن کوشکی، حمید هدایتی، حسین پاشایی، کیانوش رحمتی، جواد شیرزاد، لفته حمیدی، امید خورج،‌ علی کریمی، اسماعیل نیک‌نظر، حمید عمران‌زاده، محمد غلامی، میلاد میرترابی، محسن میرآبی، مهدی جعفرپور، نظر احمدی و مصطفی چترآبگون هستند.
    
    حیدری، یکی از این بازیکنان می‌گوید:‌ «فکر می‌کنم طبق قانون، بازیکن آزاد هستیم. فدراسیون باید هرچه زودتر تکلیف ما را روشن کند». اما باشگاه پاس الوند حاضر نیست رضایتنامه این بازیکنان را صادر کند. کاظم اولیایی، مدیرعامل این باشگاه روز گذشته در پی انتشار این خبر، اعلام کرد آنها باید در پاس بمانند: «ما با مسوولان رده پاس توافق کردیم و قرار شد پاس همدان تکلیف بازیکنان را مشخص کند.
    
     آنها همه چیز را به ما سپردند و باید تابع تصمیماتی باشند که پاس برایشان می‌گیرد.» اولیایی می‌گوید این 17 نفر سرمایه باشگاه هستند و درخواستشان از فدراسیون و هیات فوتبال غیرقانونی بوده: «ما توجهی به این چیزها نمی‌کنیم و آنها باید منتظر تصمیمی باشند که ما برایشان می‌گیریم.»
    
     فدراسیون و هیات فوتبال اما جواب قطعی نداده‌اند. سازمان تربیت‌بدنی هنوز انتقال پاس تهران به پاس همدان را اعلام نکرده و کاظمی می‌گوید این مساله ابهاماتی را به وجود آورده: «الان نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم. به دلیل اینکه هنوز از لحاظ اداری پاس تهران متولی امور فوتبال این باشگاه است طی نامه‌ای خواسته‌ایم که این قضیه را پیگیری کند.»

خانواده سبز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد