ائمه اطهار

شما می توانید نظرات سازنده خود را از طریق لینک نظرات برای ما ارسال نمایید متشکرم

ائمه اطهار

شما می توانید نظرات سازنده خود را از طریق لینک نظرات برای ما ارسال نمایید متشکرم

مناجات

 

خدایا چگونه می توانم رو به سوی تو بیا ورم  و زبان به حمدو ثنایت بگشایم در حالی که خود از کرده خود آگاهم . چگونه می توانم دوستدار تو باشم در حالی که به عهد وپیمانی که با تو بسته ام وفادار نبوده ام . چگونه می توانم طلب عفوو بخشش کنم در حالی که شعله های عصیان در درونم فرو زان است . بارالها . چگونه می توانم رو به توبه آورم در حالی که اسیر هواهای نفسانی خویشم . بارلها. تو از علاقه من نسبت به خودت آگاهی و می دانی که چقدر مشتاق رسیدن به توام  اما هر وقت که تصمیم گرفتم  که به سوی تو بیایم گناه به سراغم آمد و مرا از تو دور ساخت .

خداوندا . همیشه آرزویم این بوده که حتی برای یک روز هم که شده آن چیزی باشم که تو می خواهی  و آنچه کنم که تو می پسندی . ولی افسوس که این نفس سرکش  تاکنون  مجال برآورده شدن این آرزو را  به من نداده است .بارلها .می ترسم از خویش و این سرنوشتی که در انتظار من است . از این بیابان و شوره زاری که در پیش روی من است  می ترسم . می ترسم مرگ به سراغم بیاید و آرزوی رسیدن به تو را این بار او از من بستاند .

خدایا تو خود می دانی که چه سخت است ماهی کوچک اسیر آبی دریای بیکران باشد .

خدایا تو خود می دانی برای من که همیشه با تو زندگی کرده ام این مسیرتکراری روزگار که  ناخواسته مرا به کام خود می برد چقدر ملال آور و خسته کننده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد